Follow on Bloglovin

fredag 12. april 2013

WHITE ANGORA





/ angora sweater ACNE /


Som sikkert noen av dere vet, hadde jeg bursdag i februar, og siden da har jeg spart opp en del penger, slik at jeg kunne gå å kjøpe meg noe ekstra fint hvis jeg kom over noe. Denne myke angora genseren har jeg hatt lyst på en stund nå, og jeg grublet litt på, om det var verdt å bruke så mye penger på en genser, men jeg kjøpte den, og angrer virkelig ikke. Den er mega behagelig og har kjempe fin passform, derimot er det at den loer veldig mye i starten og får en del nupper noe som er litt negativt, men hva kan man vel forvente seg av en angora genser. Alle gjør jo det uansett. Men alt i alt: jeg elsker den, og vet at denne er noe jeg kommer til å bruke i lang tid fremover.

5 kommentarer:

  1. Den er fantastisk!
    Jeg elsker den råhvide farve. Klæder dig virkelig godt :-)

    SvarSlett
  2. Den var utrolig fin!
    (det er bloggen din og)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin! Jeg har også en hvit angoragenser som jeg ELSKER. Hvilke innstillinger har du brukt på kameraet? Nydelig bilder!

    SvarSlett
  4. For en fin og hvit genser!

    SvarSlett